mandag den 11. juli 2011

Billeder fra HCØ-fødselsdagen 2010

Jeg ved ikke rigtigt, om jeg er færdig med at fortælle om Evas specialefejring. Tror det ikke. Men jeg sad lige og kiggede festbilleder igennem og faldt over nogle fra HCØ-fødselsdagen sidste år. Den fest som er grunden til, at jeg overhovedet oprettede den her blog…
Det er vist noget med, at det ikke er særlig god stil at fyre billeder afsted af folk, når man ikke har spurgt dem om lov. Men de ligger allerede på facebook, og desuden er der jo ingen, der kan genkende os alligevel.
Hermed lidt stemningsbilleder fra flagmarchen:



Og jeps. Det er mig med en guldøl i hånden. Charmerende som altid, ikke? :)

2 kommentarer:

Kristine Sejr sagde ...

uh, Obersten i uniform næsten. og meget charmerende jo :-)

Oberst Anja sagde ...

Jeg har efterfølgende anskaffet mig en bedre uniformsjakke. :) Og kort hår. For det har oberster jo. Altså, ikke sådan rigtig militærkort, vel - jeg er jo kun deltidsoberst. :)