mandag den 4. juli 2011

Om hvorfor der kun kommer brudstykker af den der specialefejring

Jeg var gået i gang med en kæmpe redegørelse for Evas specialefejring, men ca. 5 sider henne gik det op for mig, at jeg ville komme til at udlevere mine venner i alt for høj grad. Derfor bliver det bare til nogle brudstykker i stedet for. Og her en slags redegørelse for noget af det, der gør det kompliceret at skrive om mine venner:

Jeg har været venner med IT-fyr, PrinsesseMads og Eva i 6 år.
IT-fyr har været tiltrukket af Eva ligeså længe.
IT-fyr har været bedste venner med Ikea i ca. 100 år.
Jeg har kendt Ikea i 5 år.
Jeg har været urimeligt tiltrukket af Ikea i 5 år.
Jeg har kysset lidt på ham til de sidste par fester.
Jeg har også af og til kysset lidt på PrinsesseMads.
PrinsesseMads har en fantasi om en trekant med mig og Eva.
IT-fyr har i 5 år været kæreste med min barndomsveninde.
Hun gik på DTU med ekskæresten til Ikeas kæreste.
Som han lige har slået op med.
IT-fyr og PrinsesseMads har noget med gesidig bodytequila.

Der er selvfølgelig meget mere, men ovenstående burde give et meget godt billede af det kaos, det som regel er, når vi alle sammen kan komme til festen. Det var tilfældet i fredags. Det var sjovt. Men også sådan lidt øhm... uoverskueligt.
Jeg kan vel altid håbe på, at ingen af dem læser min blog...

2 kommentarer:

Kristine Sejr sagde ...

Lyder spændende, især det med body tequila og trekanten, jeg hepper lidt på prisesseMads' fantasi ;-)

Oberst Anja sagde ...

Den eneste der ikke hepper på PrinsesseMads' fantasi er vist Eva. :) Og IT-fyren, hvis han kendte til den.