onsdag den 27. april 2011

Mail fra Felix

Hellu

Jeg sidder ved en shitty laptop i en by der hedder flagpinde i Arizona, så jeg har ikke adgang til word, håber det er ok jeg svarer her.

Jeg må ärligt indrömme at jeg ikke husker ret meget af födselsdagen längere. Det var jo som bekant et stykke tid siden :)

Jeg kan huske vi sad og så Watchmen sammen, det var jo meget hyggeligt... hmm.. hvad ellers? Sarge's almindelige våbendemonstration, lige så snart der träder en der ikke har väret inde på hans värelse för.

Oh ja, så kan jeg huske at jeg lavede pizza til 22 mennesker - that's a lot of pizza! (og jeg mangler stadig at få penge for mine udgifter, like that's ever going to happen, må nok bare anse det som plus på karma-kontoen istendenfor).

Held og lykke med projektet

Felix

Ingen kommentarer: