onsdag den 27. april 2011

Sørens highlights

Nu husker jeg kun brudstykker af fødselsdagen da jeg, som folk måske bemærkede, havde en lille fjer på det meste af tiden, dog ved undtagelse af en vis pige-fodbold finale, hvor jeg var iført mit Adam-kostume. :)

Det startede onsdag aften med en musik/pub-quiz nede på Huset, og som den kollegianer man nu er, støtter man op om sådan en begivenhed. En lettere slesk suppe-steg-is musiker spillede op, og efter et par genstande er der god stemning blandt det usædvanligt store publikum en onsdag aften.

Torsdag oprinder, hmm. Her mister jeg så tidsfornemmelsen helt, tror vi havde gang i nogle intense volleykampe som desværre ikke helt ender ud til vores fordel og det samme angående fodbold. Nye bekendtskaber opstår, gamle plejes, alt sammen mens ens krop bliver korporligt straffet. Aftenen har sikkert været en fest, ligesom fredag, men igen, skal beklage en absolut manglende hukommelse fra perioden.

Men så kommer lørdag. Vækkeuret vækker mig efter cirka 3-4 timers søvn, og op og stå. Planen er lagt, nu skal der fandme ekserceres! Kan mærke at balancen stadig ikke er fuldt funktionsdygtig, så jeg vælger hurtigt at holde den kørende (igen), og fylder lommelærken med Capt. Morgan og drager så afsted. Resten blev historie.
Fortsætter så nede på huset med gammel dansk og de gyldne damer mønterne i lommen rakte til. Alt sammen blandet med gratis kaffe (life-saver) og rundstykker. Herpå går en lettere uheldig komiker på og giver et show som ikke kan betegnes som en succes. Publikum er for døde eller også er han bare ikke sjov, ved ikke måske et mix af begge. Anyway, så er han hurtigt glemt da et live band ved navn Last Man Standing går på. De giver den så meget gas, med det fedeste rock 'n roll musik at alle de 20 folk, der endnu ikke er gået op for at sove, står og danser amok på bordene. Det var ren morgenfest.

Film senere ved Jesper, tror jeg endte med at falde i søvn og få tegnet overskæg, er ikke sikker.

Finalerne. Pige-fodbold, tjaa, det er altid godt med lidt frisk luft hist og her på kroppen :), blev rekrutteret til at spille på drengeholdet og blokvolleyholdet og det indkasserede 3 kasser øl som vi skulle dele. Namme-namme. Resten af aften og natten var også en fest omend folk var mærket efter de seneste par dages druk.

Ingen kommentarer: